چرا انیمیشن بهترین ابزار فروش برای برند شماست؟ (نقش انیمیشن در افزایش فروش)

انیمیشن ابزار فروش

با اینکه عبارات خلاقانه پیش می روند، نمونه های انگشت شماری را می توان دید که برای انتقال پیام های تجاری و معرفی برند در هر پلتفرم، موثرتر از انیمیشن باشند. از انیمیشن می توان بعنوان ابزار فروش در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، عرضه کنندگان، هوش مصنوعی، تجربیات واقعیت مجازی، آموزش یا القاء، فروش، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات یا در متاورس استفاده کرد.

با کم شدن بودجه‌ و فشار مداوم برای بازگشت سرمایه و مسئولیت‌پذیری، چه راهی بهتر از این که منابع خود را صرف محتوایی کنید که داستان شما را به مخاطبتان می رساند و کاربردهای فراوان دارد؟

کسب‌و کارها اغلب استفاده از انیمیشن را در نظر می‌گیرند. اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا بر چه ویژگی هایی تمرکز کنند. ما شما را از روش های مختلف ساخت انیمیشن آشنا می‌کنیم و خواهید دید که هیچ دارایی بازاریابی یا ارتباطی دیگری به اندازه‌ی کادری که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کند و آن‌ها را وادار به انجام کارهایی که شما می خواهید می‌کند، وجود ندارد.

محتوای متنی در مقابل انیمیشن

مطالعات نشان داده است که بینندگان 95٪ از پیام یک ویدیو را حفظ می کنند. در حالی که هنگام خواندن متن فقط 10٪ از آن را بخاطر می آورند. انیمیشن در تمام پلتفرم های ارتباطی و رسانه های اجتماعی به شدت قابل اشتراک گذاری است.

با این حال بسیاری هنوز انیمیشن را محتوایی منسوخ در دوران کودکی می دانند. نه چیزی که بتواند پیام های تجاری یا فروش خدمات و محصولات را به همراه داشته باشد. اما انسان ها طوری برنامه ریزی شده اند که از طریق داستان سرایی یاد بگیرند، به خاطر بسپارند و بازگو کنند، و انیمیشن بدون شک بهترین وسیله داستان گویی است.

انیمیشن استاپ موشن، یک محتوای عالی برای انتقال پیام ها به صورتی جذاب و در عین حال ساده است. در حالی که امکان ایجاد بافت، عمق و نور در CGI وجود دارد، هیچ چیز نمی تواند جلوی استاپ موشن را بگیرد. گروه‌های کمپین آنلاین، پخش‌کننده‌ها مایلند نسخه‌های استاپ موشن OG برنامه‌ها را بازگردانند. زیرا نسخه‌های CGI فاقد یک چیز خاص هستند، مانند قدرت استاپ موشن.

نقش انیمیشن در تبلیغات برند

انیمیشن ابزاری خارق‌العاده برای توضیح همه محصولات یا خدمات شما به مشتریان جدید، موجود و گذشته است. به طور بالقوه آنها را با کل حیطه‌ای که کسب و کار شما ارائه می‌دهد آشنا می‌کند، نه فقط آنچه را که قبلاً می‌دانند. مخاطب می تواند از طریق انیمیشن متوجه شود که شما چه کار می کنید و چگونه آن را انجام می دهید.

امکانات بی پایان، قدرت انیمیشن را به عنوان یک دارایی ارتباطی نشان می دهد.

هنگام سفارش انیمیشن به عنوان ابزار فروش چه چیزی را باید انتظار داشت؟

مهمترین کاری که هنگام سفارش ساخت انیمیشن باید انجام دهید این است که یک استودیو با مهارت های داخلی بالا برای تکمیل پروژه و رساندن منظورتا به مخاطب انتخاب کنید. انیمیشن یک رشته چند وجهی و بسیار ماهر و یک سرمایه گذاری ارزشمند است، بنابراین استودیوی انتخابی شما باید با نیازهای شما هماهنگ باشد. فرض کنید در آینده به اصلاحاتی نیاز دارید یا برای ایجاد یک سری پروژه گسترده تر. در این صورت، یک استودیو گزینه بهتری نسبت به یک فریلنسر خواهد بود. زیرا یک استودیو ظرفیت ایجاد تغییرات مداوم و همچنین قابلیت آرشیو برای در دسترس نگه داشتن تمامی فایل های شما را خواهد داشت.

نقش انیمیشن در تبلیغات برند

برنامه ریزی ساخت انیمیشن

برخلاف لایو اکشن، که در مورد فیلمبرداری از آنچه در حال حاضر وجود دارد. انیمیشن به عنوان ابزار فروش باید از ابتدا، با دقت و جزئیات ساخته شود. پس‌زمینه‌ها، شخصیت‌ها، موشن گرافیک و کال تو اکشن(دعوت به انجام کار). موسیقی، رنگ‌ها و صداگذاری‌ها، از جمله جذب نیرو بااستعداد و زمان ضبط استودیو مورد نیاز برای دستیابی به همه این موارد، همه از ابتدا انجام می‌شوند.

به آن افکت های صوتی، ویرایش و ترکیب بندی اضافه شده است تا قطعه صیقلی خود را به پایان برسانید و با روابت ان را جریان دهید. با انیمیشن، شما تطبیق پذیری روایت را به گذشته یا آینده بدون فیلمبرداری، بازیگران و بودجه سفر دارید. می توانید به داخل یک محصول بروید یا آن را با حرکت آهسته جدا کنید تا نشان دهید محصول، راه حل یا خدمات شما چگونه کار می کند زیرا با انیمیشن، هر چیزی ممکن است. استفاده از استوری برد در این زمینه کار شما را بسیار ساده می کند.

انیمیشن قدرتمند و به یاد ماندنی است. در حافظه بلند مدت شما باقی می ماند. انیمیشن یک رسانه فوق العاده برای زنده کردن پیام‌های تجاری و بازاریابی پیچیده، روش‌ها، راه‌حل‌ها، خدمات و محصولات به‌صورت جذاب است. می تواند خنده دار، جدی یا با لحن های دیگر در این بین باشد.

منبع: aplusc.tv

مقالاتی که شاید برایتان جذاب باشد

فهرست