معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در اندروید

ویرایش عکس در اندروید

زمان زیادی ندارید و می خواهید عکس هایتان را ویرایش کنید؟ نمی توانید در اندروید ویرایش عکس انجام دهید؟ از نرم افزارهای پر حجم و بی مصرف خسته شده اید!! از گشتن به دنبال نرم افزارهای حرفه ای به جایی نرسیده اید؟

دیگر نگران نباشید! در مقاله قبل به معرفی بهترین نرم افزار های ادیت عکس در کامپیوتر پرداختیم، اما در این مقاله برترین نرم افزارهای ویرایش عکس در اندروید را جمع آوری کردیم تا در قالب لیست برایتان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای ویرایش عکس در اندروید

1- VSCO

یکی از برترین نرم افزارهای روتوش عکس در اندروید vsco است و جالب است بدانید vsco مخفف کلمات (Visual Supply Company) است.

این اپلیکیشن بیشتر جهت ویرایش عکس هایی استفاده می شود که قرار است در شبکه های مجازی قرار بگیرند. این اپلیکیشن فیلترهای زیاد و متنوعی دارد که فقط 10 عدد آن مجانی است. (بقیه فیلترها بعد از عضویت فعال می شوند.)

2- Snapseed

تنظیمات نور، فیلترهای مختلف، افکت های لنزی و دگیر ویژگی های موجود در نرم افزار Snapseed بی نظیر هستند. ضمن اینکه این نرم افزار از قابلیت Double Exposure نیز بهره مند است یعنی می تواند تا دو عکس را ویرایش کند و کنار هم قرار دهد.

اپلیکیشن موبایلی vsco بیش از 100 هزار کاربر فعال دارد که بیشتر کاربران آن عکاسان و گرافیست های حرفه ای هستند.

3- PicsArt

نرم افزار ویرایش تصویر

با وجود داشتن هزینه درون برنامه ای اپلیکیشن PicsArt اما ویژگی های زیادی دارد که 50 هزار کاربر فعال را درون خود نگه داشته است. نکته ای که این نرم افزار را با دیگر نرم افزار های مشابه جدا می سازد تولید فیلترهای رایگان با کمک هوش مصنوعی آن است.

این فیلترهای هوشمند ممکن است برای عکاسان بسیار ساده باشد، اما برای ویرایش و منتشر کردن تصویر در اینستاگرام بسیار مناسب است.

4- Adobe Photoshop Express

یکی از بهترین نرم افزارهای روتوش تصاویر در تلفن همراه اپلیکیشن Adobe Photoshop Express است. ویژگی ها و برتری های این اپلیکیشن اصلاح پرسپکتیو، کاهش نویز، وجود فیلترها و افکت های متنوع، ویرایش متن، روتوش عکس ( رفع مشکلات پوستی، خوش و خال در عکس)، تنظیمات خاص برای نوردهی و … است.

هم اکنون این اپلیکیشن 90 فیلتر قوی را پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن پشتیبانی، از کاربران اینستاگرام است که قابلیت کلاژ و امکان افزودن استیکر و کادرهای مختلف را به آن می دهد.

5- Fotor

این نرم افزار مناسب جهت ویرایش عکس ها در کمترین زمان است. هنگامی که زمان ویرایش حرفه ای را ندارید می توانید با نصب و استفاد از این نرم افزار در کمترین زمان ممکن عکس هایتان را ویرایش کنید.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به هایلایت ها، وضوح، کنتراست، سایه، دمای رنگ و … اشاره کرد. ضمن اینکه قابلیت فکوس تا حد بالا را نیز دارد شما می توانید با فکوس کردن تمرکز بیننده را روی سوژه جلب کنید.

6- Photo Editor Pro

این برنامه نیز در دسته بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر در اندروید است که قابلیت auto-enhance نیز دارد؛ یعنی عکس شما را به صورت پیش فرض ویرایش می کند. این برنامه فیلترهای ویژه ای دارد و باعث شده تا 5 هزار کاربر فعال داشته باشد.

7- Adobe Photoshop Express

کمتر کسی در دنیا هست تا نام نرم افزار فتوشاپ را نشنیده باشد. فتوشاپ یکی از مشهورترین و معروف ترین نرم افزارهای ویرایش و روتوش تصویر است که تاکنون هیچ نرم افزار موبایلی و کامپیوتری روی دسته آن بلند نشده است.

حتما بخوانید: معرفی و آموزش کارکردن با ابزار های فتوشاپ در 10 دقیقه!!

این برنامه قدمتی دیرینه دارد و اکنون نسخه موبایلی آن نیز برای شما تهیه شده تا بتوانید در هر کجا عکس های خود را ویرایش کنید.

این اپلیکیشن تا امروز ۱٬۴۳۳٬۵۹۸ کاربر فعال داشته و میزان ستاره های آن 4/7 است. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از گوگل پلی و بازار خریداری کنید.

8- Pixlr

یکی دیگر از نرم افزارهای مناسب برای ویرایش تصاویر در اندروید نرم افزار Pixlr است. این اپلیکیشن قابلیت تنظیم نور، ابعاد، شدت رنگ، کنتراست و … را دارد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس هایتان را به شیوه خودتان ویرایش کنید.

9- PicsArt Photo Studio

برنامه PicsArt Photo Studio در حال حاضر 250 کاربر فعال و راضی دارد. این اپلیکیشن قابلیت روتوش عکس، فریم های مختلف، فیلترهای متنوع و … دارد. لازم است بدانید این نرم افزار از پس کلاژ کردن تصاویر نیز بر می آید.

10- PIP Camera – Photo Effect

یکی از غنی ترین و پرکاربردترین نرم افزار موبایلی بعد از فتوشاپ برنامه PIP Camera – Photo Effect است. شما می توانید با نصب این برنامه از هرگونه ویرایشی روی تصاویرتان بی نیاز شوید.

سخن آخر

اپلیکیشن های زیادی برای ویرایش تصاویر وجود دارد که شما می توانید در تلفن همراه تان عکس هایتان را ویرایش کنید و آنها را در شبکه های مجازی مختلف منتشر کنید. امیدورایم از این مقاله لذت برده باشید.

شما می توانید همه نرم افزارهای نام برده را از فروشگاه اینترنتی بازار و گوگل پلی دانلود کنید.

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقالات و نمونه کارهای ممتاز دیزاین در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

مقالاتی که شاید برایتان جذاب باشد

فهرست