banner_logo طراحی لوگو بهترین را برای شما در نظر داریم همین حالا سفارش دهید

هر آنچه درباره طراحی لوگو حرفه ای باید بدانید!!

اولین چیزی که مخاطب از کسب و کار شما می بیند لوگو شماست. پس از کنار آن به راحتی گذر نکنید. لوگو شما می تواند در فروش تان سهم بسیار زیادی داشته باشد؛ چرا؟ به این دلیل که لوگو می تواند مشتری جذب کند و به همین آسانی طراحی آن می تواند مشتریان شما را دور کند.

تیم ممتاز دیزاین تلاش می کند با طراحی لوگویی در شان کسب و کارتان،
شما را تا همیشه در قلب مشتریان تان زنده نگه دارد.

درباره لوگو

هزینه طراحی لوگو در بازار رقابتی ایران چگونه است؟

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار زمان سفارش لوگو، هزینه طراحی آن است. امروزه طراحانی هستند که با قیمت های پایین لوگو طراحی می کنند و شما آن لوگو را می پسندید.
پس از مدتی شما تصمیم می گیرید لوگو را ثبت کنید، اما متاسفانه نمی توانید. چرا؟ چون طراح شما از قالب های آماده استفاده کرده است. (قالب آماده به شما اجازه ثبت کردن لوگو را نمی دهد)

به عنوان صاحب کسب و کار هزینه ای که بابت طراحی لوگو خرج می کنید را باید سرمایه گذاری کنید زیرا این لوگوی شماست که برای شما مشتری می آورد.
ما در مجموعه ممتاز دیزاین لوگو شما را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین هزینه، طراحی می کنیم.
تیم حرفه ای ممتاز دیزاین خلاقانه ترین لوگو ها را (به کمک تیم ایده پردازی) برای شما طراحی می کند؛ پس با خیال راحت سفارش تان را ثبت کنید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 72 310 051 تماس بگیرید.

نمونه کار ها

لوگو درمانگاه نیایشلوگو درمانگاهنمونه کار لوگو درمانگاه نیایشلوگو سمنوپزانلوگو سمنوپزانلوگو سمنوپزاننمونه کار لوگو سمنوپزانلوگو ممتاز سرورلوگو نمونه کارلوگو ممتاز سرورنمونه کار لوگو ممتاز سرورلوگو فیروزه لوگو فیروزه فروشیلوگو فیروزه نمونه کار لوگو گوهر آبیلوگو زیپلینفروشگاه زیپلینلوگو و مهر زیپلیننمونه کار لوگو زیپلینلوگو مسکاتنمونه کار لوگونمونه کار لوگونمونه کار لوگونمونه کار لوگو آکام ایراننمونه کار لوگونمونه کار لوگونمونه کار لوگوlogo falbazi momtazdesignنمونه کار لوگو تک یک لوگو ترکیبی لوگو تایپلوگو تایپلوگو تایپلوگو تایپ logo aref momtazdesign لوگو ژیوارلوگو ژیوارلوگو ژیوارنمونه کار لوگو ژیوارلوگو آپولولوگو آپولولوگو آپولونمونه کار لوگو آپولو لوگو نانو پاکلوگو نانو پاکلوگو نانو پاکنمونه کار لوگو نانوپاک لوگو الیتلوگو الیتلوگو الیتنمونه کار لوگو الیت لوگو انگلیسی ژیوارلوگو انگلیسی ژیوارلوگو انگلیسی ژیوارنمونه کار لوگو ژیوار لوگو مانتو فروشیلوگو آرمیتامانتو فروشینمونه کار لوگو آرمیتالوگو سمنوپزانلوگو سمنوپزانلوگو سمنوپزاننمونه کار لوگو سمنوپزان نمونه کار لوگو آییژنمونه کار لوگو کلوزیا  نمونه کار لوگو شخصی فاطمه نمونه کار لوگو شخصی سارانمونه کار لوگو شخصی سارانمونه کار لوگو نانوپاکنمونه کار لوگو سمنو پزاننمونه کار لوگو آی تایمز

حتما از لوگو انعطاف پذیر استفاده کنید

5. شما به عنوان صاحب برند نیاز به سایت دارید لوگو در سایت به گونه ای قرار می گیرد و در کارهای چاپی به گونه ای دیگر حتما از طراح بخواهید تا در چند زاویه مختلف لوگو را برای شما نمایان کند (هزینه جدا دارد)

با طراح صحبت کنید و مشاوره بخواهید

4. صحبت کردن شما با طراح به طراح تم فکری می دهد و کمک می کند تا طراح به سادگی با سلیقه شما آشنا شود. اگر در هر کجا موضوعی را گنگ دیدید از طراح بخواهید تا برای شما توضیح دهد

از رنگ بندی سازمانی استفاده کنید

3. اگر رنگ سازمانی دارید برای لوگو نیز از همان رنگ استفاده کنید تا یکدست باشید. اما اگر رنگ سازمانی ندارید و یا هنوز رنگی را به درستی انتخاب نکرده اید ابتدا آن را انتخاب کنید یا از طراح بخواهید برای کسب و کارتان کد رنگی تهیه کنید.

بازار هدف خود را بسنجید

2. مهم ترین بخش طراحی لوگو آنالیز بازار رقابتی آن است. بسیار اهمیت دارد که شما قبل از ثبت سفارش بدانید مخاطبان تان در چه گروه سنی قرار دارند، از چه رنگی می توان استفاده کرد و … به عنوان مثال برای طراحی لوگو مهد کودک شما نمی توانید از فونت های خشک و خشن و یا رنگ های تیره استفاده کنید و یا از تصاویر مانند شمشیر و … (اطلاعات تان را به طراح کامل بگویید.)

عملکرد لوگو خود را تعیین کنید

1. لوگو هر کسب و کاری با استفاده از ابزار ها و عناصری چون رنگ،فونت، تصاویر، آیکون ها و … سعی در انتقال مفهوم و یا عبارتی خاص دارند. مشخص بودن ای موضوع برای شما می تواند در تعیین هدف کردن تان کمک بزرگی بکند.
لوگو انعطاف پذیر
مشاوره گرفتن از طراح
استفاده از رنگ بندی سازمانی
بررسی بازار هدف
تعیین عملکرد لوگو

لوگو تایپ

لوگو یک نشان گرافیکی است که به صورت سمبل، علامت، نوشتار و یا ترکیبی از این موارد باشد. شرکت ها، سازمان ها، کسب و کارها از آن برای جلب اعتماد بیشتر در ذهن مشتریان خود استفاده می کنند.
منحصر به فرد بودن این نشان، باعث ماندگاری بیشتری آن در ذهن مخاطب می شود.
همان طور که گفتیم در طراحی لوگو از متد های گوناگونی استفاده می شود که یکی از بهترین و پر مخاطب ترین آن ها لوگو تایپ است.
طراحی لوگو تایپ می تواند از طریق فونت های خاص، طراحی دستی و سیستمی(منحصر به فرد) و یا ترکیبی از فونت و کمی خلاقیت باشد.
در لوگو تایپ حروف چینی اهمیت فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال می توانیم به لوگو برند دیجی کالا، گوهر آبی، تک یک و … اشاره کنیم.

تعداد اتود
تعداد ویرایش
مدت زمان تحویل
2 اتود (فایل آماده)
3 دفعه
4 روز
3 اتود (فایل نیمه آماده)
4 دفعه
6 روز
4 اتود (فایل خلاقانه)
4 دفعه
10 روز

لوگو ترکیبی

یکی از محبوب ترین انواع لوگو ها، لوگو ترکیبی است که بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند. همانطورکه از اسم این لوگو پیداست، لوگو ترکیبی، ترکیبی از لوگو تایپ و لوگوی تصویری است. مهم ترین چیزی که در زمان طراحی این لوگو باید به آن توجه کنیم، هماهنگی تصویر، لوگو و متن آن با هم است. لوگوی شرکت فانتا، ایران ایر، زیپلین، بیمه دانا و … لوگو ترکیبی هستند.

تعداد اتود
تعداد ویرایش
مدت زمان تحویل
2 اتود (فایل آماده)
3 دفعه
4 روز
3 اتود (فایل نیمه آماده)
3 دفعه
6 روز
4 اتود (فایل خلاقانه)
4 دفعه
10 روز

لوگو تصویری

شاید در نگاه اول یکی از ساده ترین انواع لوگو بنظر برسد، اما در واقع این طور نیست. در طراحی لوگوی تصویری، تصویر، آیکون یا نماد، یک برند را معرفی کند. پس خیلی مهم است تصویر انتخابی شما و رنگ آن با شرکت، سازمان یا کسب و کار شما در ارتباط باشد. کافیست به لوگوی اپل، فایرفاکس، نایک نگاهی بیاندازید. فکر می کنید چه چیزی باعث می شود به محض دیدن آن ها در هر جایی آن ها را بشناسیم؟ درست است همین هماهنگی لوگو با شرکت و ارتباطی که این دو را به یکدیگر مرتبط می کند.

تعداد اتود
تعداد ویرایش
مدت زمان تحویل
2 اتود (فایل آماده)
3 دفعه
4 روز
3 اتود (فایل نیمه آماده)
4 دفعه
6 روز
4 اتود (فایل خلاقانه)
4 دفعه
10 روز

خروجی نهایی طراحی لوگو در چه فرمتی به مشتری تحویل داده می شود؟

فایل نهایی لوگو در قالب های png ,jpg ،ai به مشتری تقدیم می شود.

آیا در ممتاز دیزاین امکان بازسازی لوگو برای مشتری وجود دارد؟

بله. امروزه بسیاری از کسب و کارها بعد از چند سال فعالیت دوست دارند تغییراتی هر چند جزئی در لوگوی خود بوجود بیاورند. یکی از خدمات تیم ممتاز دیزاین در قسمت خدمات لوگو، بازسازی لوگو ی شماست.

آیا کیفیت لوگو برای استفاده در وب سایت و ست اداری مناسب است؟

فرمت Ai یکی از فرمت هایی است که لوگو در قالب ان به مشتری تحویل داده می شود. این فایل لوگو لایه باز بوده و علاوه بر اینکه می توانید با فرمت های مختلف از آن خروجی تهیه کنید. می توانید اندازه و کیفیت آن را نیز تغییر دهید.

فهرست